ГРАФІК РОБОТИ
Кошик
| Товар | Опис | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| OPTIMAL AS1007H Знайти аналоги |  | Амортизатор рульового керування Вид амортизатора: Тиск маслаЗнайти аналоги Оснащення / обладнання: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом Спосіб кріплення амортизатора: верхній отвір Спосіб кріплення амортизатора: нижній отвір Сторона встановлення: передній міст | 
 | |||||||||
| RUVILLE 945704 Знайти аналоги |  | Амортизатор рульового керування Знайти аналоги | Уточнити наявність | |||||||||
| BENDIX 045997B Знайти аналоги |  | Амортизатор рульового керування Вид амортизатора: Тиск маслаЗнайти аналоги Оснащення / обладнання: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом Спосіб кріплення амортизатора: верхній отвір Спосіб кріплення амортизатора: нижній отвір Сторона встановлення: передній міст | Уточнити наявність | |||||||||
| FEBI BILSTEIN 27606 Знайти аналоги |  | Амортизатор рульового керування Вага, кг]: 0,65Знайти аналоги Висота підйому [мм]: 212,5 Виштовхувальна сила [N]: 900 Довжина [мм]: 558,5 Зовнішній діаметр 1 [мм]: 8 Зовнішній діаметр 2 [мм]: 39 Колір: чорний Необхідна кількість: 1 | Уточнити наявність | |||||||||
| STABILUS 0498II Знайти аналоги |  | Амортизатор рульового керування Висота підйому [мм]: 217Знайти аналоги Довжина [мм]: 558,5 | Уточнити наявність | |||||||||
| SWAG 30927606 Знайти аналоги |  | Амортизатор рульового керування Вага, кг]: 0,65Знайти аналоги Висота підйому [мм]: 212,5 Виштовхувальна сила [N]: 900 Довжина [мм]: 558,5 Зовнішній діаметр 1 [мм]: 8 Зовнішній діаметр 2 [мм]: 39 Колір: чорний Необхідна кількість: 1 | Уточнити наявність | |||||||||
| AUDI 431 425 021 A Знайти аналоги | Амортизатор рульового керування Знайти аналоги | Уточнити наявність | ||||||||||
| AUDI 431 425 021 B Знайти аналоги | Амортизатор рульового керування Знайти аналоги | Уточнити наявність | ||||||||||
| AUDI 4A0 425 021 Знайти аналоги | Амортизатор рульового керування Знайти аналоги | Уточнити наявність | ||||||||||